دات نت نیوک
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398
Menu

میزخدمت الکترونیکی

راهبرد مشارکت شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین

راهبرد مشارکت شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین

 

این شرکت به منظور جلب مشارکت های مردمی ، بر خود لازم می داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم بخصوص از سوی نخبگان، متخصصین ، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان را دریافت ، بررسی و راهبردهای منتج به اصلاح فرایندهای خدمات قابل ارائه را در چارچوب قوانین و مقررات تدوین نماید. در این راستا کلیه مقررات اعم از بخشنامه ها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی ابلاغی از سوی شرکت مادر تخصصی توانیر به عنوان  دستگاه بالادستی  لازم الاجرا میباشد. لذا پیشنهادات و نظرات اصلاحی مشترکین و شهروندان از طریق تماس تلفنی ، سامانه گزارشهای مردمی و سامانه پذیرش پیشنهادها قابل دریافت است و در صورت وجود امکان اصلاح در شرکت ، بررسی و اجرایی گردیده  و در صورت عدم امکان ( مربوط به ضوابط ابلاغی بالادستی) به مبادی ذیربط ارجاع می گردد.

 

سامانه نظام پیشنهادها

14651303000 خدمات صورت حساب

14661303000 خدمات مشترکین

14671303000 رسیدگی به درخواست انشعاب و تغییر قدرت

سایر خدمات

طراحی سایت