دات نت نیوک
یکشنبه، 3 شهریور 1398
Menu

بیانیه سطح خدمت

بیانیه سطح خدمت

توافق نامه های سطح خدمات توزیع نیروی برق استان قزوین

آزمایش کنتور اصلاح اطلاعات اصلاح سرویس انشعاب
اصلاح نام افزایش آمپراژ بررسی صورتحساب
پرداخت بدهی پیشین تسویه حساب تغییر تعرفه یا گزینه تعرفه
تغییر مکان داخلی تغییر نام تفکیک یا ادغام انشعاب
جمع آوری دائم انشعاب جمع آوری موقت انشعاب درخواست انشعاب آمپری
درخواست انصراف قبل از برقراری انشعاب درخواست کاهش آمپر سوابق پرداخت
سوابق مصارف و صوتحساب صدور قبض المثنی قطع موقت انشعاب
نصب مجدد انشعاب واگذاری برق آزاد وصل مجدد انشعاب

در تارنمای شرکت توزیع برق استان قزوین خدمات در انواع و به شرح زیر ارائه می گردد:
 
خدمات اطلاع رسانی:
مناقصه ها/ مزایده های صنعت برق
اطلاعات مورد نیاز مشتریان برق برای مدیریت مصرف
ارائه خدمات به کارکنان و کاربران 
تعرفه های برق در سال های گوناکون
قوانین و مقررات
اخبار و اطلاعیه ها
خدمات الکترونیکی (غیرحضوری)
 
خدمات تعاملی :
خدمات مرتبط با متقاضیان و مشترکین مانند درخواست انشعاب و ...
گزارشهای مردمی
رسیدگی به شکایات
انتقاد از مدیران (ویژه کارکنان)
نظر سنجی
 
خدمات تراکنشی:
خدمات مرتبط با مشاهده و پرداخت صورتحساب برق مصرفی
 
مسئولیت ارائه خدمت :
فراهم ساختن بستر لازم برای ارائه ، تضمین ، پایداری و رفع اشکالات اعلام شده در مورد خدمات ارائه شده به عهده دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت توزیع برق استان قزوین می باشد.
 
مسئولیت کاربران :
بهره برداری و اعلام مشکلات استفاده از خدمت به دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت توزیع برق استان )قزوین admin @qazvin-ed.co.ir  می باشد.
 
درخواست خدمت :
از طریق ارسال نامه به مدیر دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطاتadmin @qazvin-ed.co.ir   شرکت توزیع برق استان قزوین می باشد.
 
دسترس پذیری :
این خدمات همواره دردسترس می باشند وموارداحتمالی خروج از دسترس،ازطریق تارنما اطلاع رسانی می گردد.
 
نگهداری و تغییرات خدمت :
در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود.
 
محرمانگی اطلاعات:
کلیه اطلاعات بهره برداران از این تارنما محرمانه تلقی شده و شرکت توزیع برق استان قزوین در حفظ آن کوشا خواهد بود.

طراحی سایت