دات نت نیوک
پنجشنبه، 1 فروردین 1398
Menu

سامانه پاسخگویی شکایات و ارتباطات

  سامانه پاسخگویی شکایات و ارتباطات

شرح خدمت

سامانه پاسخگویی شکایات و ارتباطات برای رسیدگی به شکایات و انتقادات مشترکین طراحی گردیده است. باور داریم که ارتباط موثر با مشترکین باعث پویایی هر چه بیشتر و ارتقاء کیفی خدمات می گردد.

ارائه خدمت

مستندات مورد نیاز

قوانین و مقررات

 

استعلام

 

پاسخ به سوالات متداول

 

مدت زمان انجام خدمت

 

هزینه های مورد نیاز برای دریافت خدمت

ندارد

مسئول اصلی ارائه خدمت

شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین

مشخصات بازرس ویژه مبارزه با رشوه و کارشناس رسیدگی به شکایات

  • نام و نام خانوادگی  :  آقای جمال طوفانی
  • تصویر نامبرده :

 

  • شماره تماس مستقیم (پیامگیر 24 ساعته ): 02833239813
  • پست الکترونیک:       J.Toufani@qazvin-ed.co.ir
  • شماره تماس شرکت :  داخلی  284      5- 02833239801
  • عنوان و سمت در نامبرده در شرکت  : بازرس ویژه مبارزه با رشوه و کارشناس رسیدگی به شکایات شرکت
  • آدرس محل کار نامبرده :  قزوین – تقاطع ولیعصر (عج) ابتدای خیابان طالقانی – شرکت توزیع نیروی  برق استان قزوین  -  طبقه هشتم – اتاق شماره  812 - کد پستی 3415613414

مراحل گردش کار

طراحی سایت