دوشنبه، 5 خرداد 1399
Menu

پرسشنامه سنجش رضايت ارباب رجوع از خدمات

نظر سنجی

Loading
  • پرسشنامه سنجش رضايت ارباب رجوع از خدمات

  • شهروند گرامي خواهشمند است با اعلام ميزان رضايت خود از هر يك از محورهاي ارائه شده در اين پرسشنامه ما را در ارتقاء سطح رعايت حقوق شهروندي ياري فرماييد.

  • شفافیت فرآیندی

  • خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
    1-نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار
    2-نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت
    3-انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی
  • پاسخگویی و مسئولیت پذیری

  • خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
    4-پاسخگویی و مسئولیت پذیرینحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه
    5-امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت
    6-به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما
    7-راهنمایی و پاسخگویی کارکنان به مراجعین و پیگیری وضعیت درخواست ها
  • تسلط بر فرآیند

  • خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
    8-تسلط بر فرآینددقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد
  • زمان فرآیند

  • خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
    9-زمان فرآیندتعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت
    10-تعهد و پایبندی به زمان ارائه خدمت در فرم "رسید خدمت"
    11-میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت
  • نظام مند بودن فرآیند

  • خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
    12-نظام مند بودن فرآیندنظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت
    13-دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه
    14-ارائه اطلاعات تکراری (کپی شناسنامه، کارت ملی، ارائه چند باره اطلاعات) به واحدهای مختلف
    15-احساس نیاز به سفارش و توصیه برای دریافت خدمت
  • کلیت فرآیند

  • خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
    16-کلیت فرآینداحساس رضایت از کل خدمت دریافت شده
  • دیگر

  • کد امنیتی


آخرین بروزرسانی: چهارشنبه 30 خرداد 1397

طراحی سایت