دات نت نیوک
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398
Menu

میزخدمت الکترونیکی

راهبرد مشارکت شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین

راهبرد مشارکت شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین

 

این شرکت به منظور جلب مشارکت های مردمی ، بر خود لازم می داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم بخصوص از سوی نخبگان، متخصصین ، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان را دریافت ، بررسی و راهبردهای منتج به اصلاح فرایندهای خدمات قابل ارائه را در چارچوب قوانین و مقررات تدوین نماید. در این راستا کلیه مقررات اعم از بخشنامه ها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی ابلاغی از سوی شرکت مادر تخصصی توانیر به عنوان  دستگاه بالادستی  لازم الاجرا میباشد. لذا پیشنهادات و نظرات اصلاحی مشترکین و شهروندان از طریق تماس تلفنی ، سامانه گزارشهای مردمی و سامانه پذیرش پیشنهادها قابل دریافت است و در صورت وجود امکان اصلاح در شرکت ، بررسی و اجرایی گردیده  و در صورت عدم امکان ( مربوط به ضوابط ابلاغی بالادستی) به مبادی ذیربط ارجاع می گردد.

 

سامانه نظام پیشنهادها

14651303000 خدمات صورت حساب

14661303000 خدمات مشترکین

14671303000 رسیدگی به درخواست انشعاب و تغییر قدرت

سایر خدمات

طراحی سایت