مشترکین برق می تواننداز طریق سایتهای شرکت توانیر و شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین شکایات و درخواستهای خود را غیرحضوری ثبت و پیگیری نمایند .
امتیاز:
| تعداد بازدید : 1059
در راستای طرح تکریم مردم و جلب رضایتمندی ارباب رجوع و به استناد ماده 25 قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر لزوم بازنگری و مهندسی مجدد سامانه پاسخگویی به شکایات و دریافت شکایات بصورت غیرحضوری " سامانه جامع رسیدگی به شکایات "در شرکت توانیر مستقر گردیده است و بمنظور سهولت دسترسی افراد به مرجع پیگیری و رسیدگی به شکایات چنانچه شهروندان در خصوص نحوه ارائه خدمات برق رسانی ، نقص قوانین و مقررات ، عدم انجام وظیفه ویا ضعف در ارائه خدمات از شرکتهایی که عهده دار خدمات تامین برق هستند شکایتی داشته باشند می توانند به سایت شرکت توانیر به نشانی htt://ww.tavanir.org.ir/complaints و یا سایت شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین به آدرس WWW.Qazvin-ed.co .ir ." سامانه شکایات " مراجعه و در خواست های خود را به صورت غیر حضوری ثبت و پیگیری نمایند .