مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین :در امر تکریم ارباب رجوع باید اخلاق را سر لوحه کار قرار داد
امتیاز:
| تعداد بازدید : 1021
مهندس سعید بهادیوند چگینی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در جلسه تقدیر از تلاشگران عرصه مدیریت مصرف که در تابستان سال جاری اقدامات شایسته ای انجام داده اند: در بخشی از سخنانش با اشاره به فعالیتهای انجام شده در بخش مدیریت مصرف و خدمات مشترکین گفت : تلاشها و همکاری های مدیران ، کارشناسان در مدیریت مصرف بسیار شایسته و قابل تقدیر می باشد و باید در امر وصول مطالبات نیز تا آخر سال جاری بجد پیگیری شود .
وی ادامه با عنایت به اهمیت تکریم ارباب رجوع و خدمت به مشترکین و مردم افزود : در امر تکریم ارباب رجوع باید اخلاق را سر لوحه کار قرار داد و با سعه صدر و کمال احترام و ادب و با اخلاق نیکو رفتار کرد.
وی در ادامه در خصوص اهمیت مسائل فرهنگی و دینی افزود : همواره باید مسائل فرهنگی و دینی مورد توجه همکاران قرار گیرد که از مهمترین آنها ترویج فرهنگ اقامه نماز است که موجب کاهش آسیبهای اجتماعی می گردد .
سید محمد قافله باشی معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق قزوین گفت با اشاره به اهمیت خدمت : گفت خدمت به مردم باید طوری باشد که خداوند از ما راضی باشد .
وی در ادامه افزود : در سال 96 پیک بار استان 780 مگا وات بود که با مدیریت مصرف 772 مگا وات پیک را گذراندیم و توانستیم 2994 کنتور فهام نصب و راه اندازی نموده و ارتباط 52 مشترک فیدر مستقیم را به صورت مکانیزه با سیستم خدمات مشترکین برقرار کرده ودیگر نیاز به مراجعه و قرائت کنتور برای این شرکتها نمی باشد .
لیلا شیرخانلو سرپرست دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق قزوین با ارائه گزارش فعالیتهای سال 96 گفت : با آموزش طرحهای مدیریت مصرف و اجرای آنها توسط مشترکین توانستیم تابستانی بدون خاموشی را در استان داشته باشیم.
وی گفت : فعالیتهای مدیریت مصرف در سال 97 را از اول مهر ماه با آموزش در مدارس آغاز کریدم و تا به امروز 20 هزار دانش آموز آموزش دیده اند امیدواریم این روند در تمام مقاطع ادامه داشته تا به رکورد 50 هزار دانش آموز در سال قبل برسیم.
در پایان نشست از 53 نفر از مدیران و کارشناسان فعال در امر مدیریت مصرف تقدیر بعمل آمد .