برنامه نظارت عالیه در شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در بخشهای بهره برداری ،دیسپاچینگ و ایمنی انجام شد
امتیاز:
| تعداد بازدید : 743
نظارت عالیه در حوزه های بهره برداری،دیسپاچینگ و ایمنی با حضور تیم ارزیابی شرکت توانیر به سرپرستی مهندس سیدی در سه روز کاری در شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین انجام شد
مهندس سیدی معاونت بهره برداری ایلام و سرپرست گروه نظارت عالیه شرکت توانیر در جلسه اختتامیه ضمن تشکر از فعالیتهای انجام شده در شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت : این نظارت ها و ارتباطات به نفع شرکت های توزیع و توانیر است و می تواند نتیجه ای خوب برای پروژه ها داشته باشد.
وی در ادامه گفت : در این ارزیابی ها بیان نقاط قوت و ضعف ارزش دارد و موجب الگوبرداری شرکتهای توزیع از یکدیگر شود و میتوان با ارائه راهکارهای پیشنهادی ناظرین نقاط ضعف را بهبود بخشید .
مهندس سیدی در ادامه گفت : بهره برداری رکن و پایه تمام شرکتهای توزیع است و تاثیر زیادی در تامین برق و پایداری شبکه دارد در بحث بودجه ها باید اطلاع رسانی بهتری شود تا همکاران بهتر در انجام امورها و تامین تجهیزات مطلع باشند .
مهندس سعید بهادیوند چگینی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در جلسه اختتامیه در بخشی از سخنانش ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از ناظرین با اشاره به اهمیت موضوع نظارت عالیه در بخش بهره برداری در شرکتهای توزیع برق گفت : یکی از اهداف این نظارت ها ارتقاء سطح شرکتهای توزیع است که با بررسی نقاط ضعف و قوت توسط کارشناسان موجب بهبود عملکرد و راندمان کاری آنها می گردد .
وی در ادامه با توجه به اهمیت بحران افزود : در بحث بحران ما همکارانی داریم که همواره پیشتاز هستند و در مناطق بحران بصورت داوطلبانه اعزام می شوند و برای کمک به سایر هموطنان پیشتازانه عمل می کنند .
در ادامه اعضای تیم نظارت عالیه نقطه نظرات خود در دربخشهای مختلف بهره برداری عنوان نموده و ضمن اعلام موارد قابل بهبود مهمترتن نقاط قوت شرکت بدین شرح اعلام گردید : ، استفاده عملیاتی از نرم افزار PM ، کاهش تلفات بسیار عالی( 6.8) مگاوات کار بسیار خوب در بخش مدیریت بار ، قابل لمس بودن یکپارچگی در سه امور شهرستان قزوین و بسیار فعال بودن نیروهای شرکتی ، ملموس بودن تعهد و پیگیری در بخش رسیدگی به شکایات ، تبدیل یک رله و کلید به یک اتو کلوزر زمینی ، پاسخ گویی متمرکز در مرکز 121 و داشتن سطح اطلاعات بسیار عالی ، پوشش مخابراتی و بیسیم بسیار عالی ، داشتن اکیپ خط گرم بسیار فعال و روبه گسترش ، داشتن مرکز کنترل دیسپاچینگ بسیار عالی ، داشتن دو نفر کارشناس ایمنی متعهد و نداشتن هیچگونه حادثه در سال ، برگزاری مرتب کلاسهای آموزش ایمنی ، نصب GIS در خودروها و کنترل سرعت خودروها و تنظیم رله های ریکلوزر که باعث نجات یک همکار از حادثه شده بود.