جستجو
تاریخ انتشار: چهارشنبه 21 آذر 1397

  مشترکین برق استان قزوین می توانند درخواستها و شکایات خود را غیر حضوری نیز ثبت و پیگیری نمایند .

امتیاز: Article Rating | تعداد بازدید : 331

  در راستای جلب رضایتمندی ارباب رجوع و  صیانت از حقوق شهروندی و بمنظور سهولت دسترسی افراد به مرجع پیگیری و رسیدگی به درخواستها و  شکایات  ، مشترکین محترم  برق در استان قزوین  می توانند  ضمن ملاقات حضوری درخواستها و شکایات خود را غیرحضوری نیز با  مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین  به آدرس WWW.Qazvin-ed.co .ir . " سامانه شکایات " و یا gozaresh@moe.gov.ir وزارت نیرو  درخواستها و شکایات خود را ثبت و پیگیری نمایند .

همچنین روزهای سه شنبه هر هفته از شروع ساعت اداری تا زمان اقامه نماز مدیرعامل و مدیران امورهای اجرایی شرکت توزیع نیروی برق در سطح استان قزوین آماده ملاقات حضوری و پاسخگویی به مراجعین گرامی می باشند ؛ مشترکین و مردم عزیز استان قزوین جهت تعیین وقت ملاقات با آقای مهندس سعید بهادیوند چگینی مدیرعامل  محترم این شرکت می توانند  ازطریق    تماس با شماره تلفن  33239991 ( روزهای  شنبه تا چهارشنبه )  اقدام و یا  با مراجعه به سایت این شرکت در بخش تکریم ارباب رجوع ( درخواست ملاقات با مدیر عامل ) فرم مربوطه تکمیل و ارسال فرمایند .

ضمناً مرکز فوریتهای برق شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین نیز  شماره تلفن  121 بصورت شبانه روزی در تمام نقاط استان  شبانه روزی  آماده دریافت تماسهای مشترکین  محترم برق در زمینه مشکلات روشنایی معابر ،قطعیهای برق ، و حوادث و اتفاقات ناشی از برق و بررسی و رفع  آنها اسرع  وقت  ممکن  بوده  و دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات این شرکت  نیز  هم بصورت حضوری و هم ازطریق شماره تلفن  پیامگیر  33239813 ( بصورت 24 ساعته ) در خدمت مردم و مشترکین  ارجمند برق می باشند .

ثبت امتیاز
دسته بندی موضوعی
دسته بندی موضوعی
آرشیو سالانه
آرشیو سالانه
Skip Navigation Links.