شرکت توزیع برق قزوین با هدف تکریم ارباب رجوع و تسهیل در امور مربوط به مشتریان، سامانه تعیین وقت ملاقات حضوری را راه اندازی نموده است. کلیه کاربران و مشتریان ارجمندی که بنا به دلایلی درخواست ملاقات حضوری با مدیر عامل شرکت توزیع را دارند می توانند از طریق این سامانه اقدام به ثبت درخواست و پیگیری آن نمایند.
تکمیل دقیق فیلد های فرم درخواست الزامی می باشد و به درخواست هایی که به صورت ناقص ارسال شده باشند رسیدگی نمی گردد ذکر توضیح در مورد علت درخواست ملاقات به صورت مختصر و مفید الزامی بوده و موجب تسریع در روند رسیدگی خواهد شد. در خصوص پرداخت تسهیلات برای پرسنل درخواست ملاقات پذیرفته نمی شود و باید مراحل قانونی از طریق معاونت مالی و پشتیبانی صورت گیرد.
هرگونه تغییر در زمان ملاقات از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورت عدم توجه درخواست دهده به آخرین پیام ها در مورد تغییر احتمالی زمان ملاقات، این شرکت مسئولیتی نخواهد داشت. حفظ کد رهگیری جهت پیگیری درخواست ها الزامی می باشد.