|
|
جستجو
خانه
معرفی خدمات
درباره شرکت
آشنایی با شرکت
تاریخچه و خط مشی
ساختار سازمانی شرکت
راهنمایی و تعاریف
قوانین و مقررات
تحول اداری
راهبرد مشارکت دستگاه
امور های اجرایی شرکت
خدمات پرکاربرد
خدمات اداری
گزارش های مردمی
سامانه شکایات
ورود دفاتر پیشخوان
مراحل انجام کار
تعرفه ها
خدمات
خدمات مشترکین
اعلام خاموشی
دریافت اطلاعات خاموشی از طریق پیامک
دفاتر پیشخوان
پرداخت الکترونیکی
سامانه برق ایران
دفتر مدیریت مصرف
اطلاعرسانی
پایگاه خبری
آرشیو خاموشی ها
تولید پراکنده
سازندگان و پیمانکاران
آمار و گزارشها
چندرسانه ای
خدمات رفاهی و درمانی کارکنان
برنامه کشیک مدیریت استان
تالار گفتگو
تحقیقات
تصویبنامه حقوق شهروندی
دستورالعمل بروز رسانی سایت
اطلاع رسانی تبعات فساد و نحوه ارتباط با بازرسی،حراست
تماس با ما
تماس با شرکت
ارتباط با مسئولين معاونتها و دفاتر
ارتباط با مسئولین پرتال
ارتباط با مسئولین خدمات
ارتباط با مديران
تلفن های ضروری
پرسشهای متداول
تکریم ارباب رجوع
ملاقات با مدیر عامل
نظرسنجی سایت
واحد حراست
پرسشهای متداول
ارسال سوال
انتخاب دسته
دستهای را جهت نمایش انتخاب نمایید
تمام سوالها
13031465000-1-ارائه خدمات صورتحساب قبض به مشترکین شرکت های توزیع نیروی برق
13031467000-3-رسیدگی به درخواست انشعاب و تغییر آمپراژ مشترکین شرکت های توزیع نیروی برق
13031977000-4-ارائه خدمات عمومی شرکت های توزیع برق
13031978000-5-ایمن سازی تاسیسات برق
13031979000-6-ارائه خدمات انرژی های تولید پراکنده برق
13031980000-7-ارائه خدمات رفع خاموشی و مشکلات فنی برق
13031981000-8-ارائه گزارشات آماری شرکت های توزیع نیروی برق
13031982000-9-ارائه اطلاعات پروژه های شرکت های توزیع نیروی برق
1308198-10-ارائه تسهیلات حمایتی شرکت های توزیع نیروی برق به تحقیقات، مقالات و کتابهای مرتبط
18051984000-11-برگزاری آموزشهای مرتبط با توزیع و انتقال برق
13011985000-12-درخواست خدمات پیمانکاری حوزه برق
13031466000-2-ارائه خدمات مربوط به انشعاب مشترکین شرکت های توزیع نیروی برق
13031986000-13-رسیدگی و پاسخگویی به درخواست ها و شکایات مراجعین حوزه توزیع نیروی برق
13031987000-14-بهینه سازی مصرف برق
در صورت مواجه شدن با خاموشی برق چکار باید کرد ؟
نحوه ورود به سامانه خدمات الکترونیک چگونه است ؟
پیگیری شکایت یا درخواست ارسالی از طریق سامانه شکایات چگونه است ؟
در صورت داشتن نوسان و یا کاهش ولتاژ در خانه چه کاری باید انجام دهم ؟
به علت بدهی کنتور قطع گردیده چگونه درخواست وصل کنتور بدهم؟
به علت برخی تعمیرات و بازسازی بنا نیاز به جابه جایی کنتور داخل ملک دارم چگونه اقدام کنم؟
به علت تخریب بنا نیاز به جمع اوری کنتور برای یک بازه زمانی دارم چگونه اقدام کنم؟
می خواهم از صحت و سلامت کنتور اطمینان حاصل کنم چه کار انجام دهم؟
نام و نام خانوادگی اینجانب در قبض نیاز به ویرایش و اصلاح دارد چگونه اصلاح انجام میگردد؟
به علت تخریب، کنتور جمع اوری موقت شد و حال نیاز به نصب کنتور هست چگونه اقدام کنم؟
درخواست ابطال و جمع آوری کنتور را دارم چگونه اقدام کنم؟
می خواهم تعرفه قبضم را تغییر بدهم چگونه عمل کنم؟
تغییرنام کنتور به چه صورت هست؟
مدارک مورد نیاز تغییرنام چیست؟
چگونه برق خورشیدی درخواست بدهم؟
درخواست تعویض لامپ روشنایی معابر به چه صورت انجام میشود؟
درصورت مشاهده افرادی که به صورت غیر مجاز از برق استفاده میکنند (جوشکاری و ...) چه باید کرد؟
درصورت قطع جریان برق چه بایدکرد؟
خاموشی های از قبل برنامه ریزی شده چگونه قابل مشاهده است؟
تیر برق کج شده و شکسته است از کجا پیگیری کنم؟
درب تابلو برق باز است چگونه پیگیری کنم؟
سیم های شبکه برق به ساختمان نزدیک و خطرناک است چگونه پیگیری کنم؟
ترانس روغن ریزی دارد چیکار باید انجام بدم؟
در محل سکونت ما فرد یا افرادی به صورت غیر قانونی و غیرمجاز از برق استفاده میکنند
ولتاژ شبکه برق ما نوسان دارد و گاهی کاهش می یابد
نحوه ی قرائت کنتور چگونه است؟
آیا حسینه ها مشمول معافیت هزینه های برقراری انشعاب برق می باشند؟
اگر پروانه ساختمانی به نام درخواست دهنده انشعاب نباشد تقاضا به نام ایشان انجام می شود؟
آیا اجاره نامه می شود برق واحدی را افزایش داد؟
آیا اگر در منزل مسکونی خود مغازه احداث نمایم اجازه دارم از برق موجود به مغازه هم برق بدهم؟
مديريت در مصرف برق چيست؟
روزهاي اوج مصرف و ساعات اوج بار (پيك بار) به چه معناست؟
دوره قطع ساعات اوج بار كنتورهاي هوشمند كشاورزي در چه روزهايي مي باشد؟
محدوده ساعات اوج بار مشتركين اداري در چه ساعتي مي باشد؟
محدوده ساعات اوج بار مشتركين خانگي و تجاري در چه ساعتي مي باشد؟
روشهاي همكاري مشتركين صنعتي در پروژه هاي پيك سايي چيست؟
روش همكاري مشتركين كشاورزي در پروژه هاي پيك سايي چگونه است؟
روش همكاري مشتركين ديماندي اداري و ساير مصارف در پروژه هاي پيك سايي چگونه است؟
دسترسی به گزارش های آماری شرکت توزیع به چه صورت می باشد؟
کدام دوره های آموزشی در شرکت توزیع برگزار میگردد؟
از کدام مقالات و پایان نامه ها در شرکت توزیع حمایت میگردد؟
لیست پروژه های شرکت توزیع برق را از کدام قسمت میتوان مشاهده کرد؟
برای انجام خدمات پیمانکاری چه اقداماتی باید انجام داد؟
سیم های شبکه لای شاخه های درخت گیر کرده و جرقه میزند. چکار باید بکنیم؟
دریچه چراغ روشنایی باز شده و حباب چراغ آویزان شده است.
چگونه میتوان درخواست خاموشی شبکه را داشته باشم؟
چگونه میتوانم از تایید درخواست خاموشی خود مطمین شوم؟
ارتفاع سیم های شبکه بیش از اندازه معمول پایین میباشد. چگونه جهت اصلاح اقدام کنم؟
آمار عملکرد شرکت توزیع شامل چه اطلاعاتی می باشد؟
منظور از پیک آماری چیست؟
بولتن آماری چیست؟
مقاطع آماری به چه صورت می باشد؟
کارنامه آماری چیست؟
شاخص های عمومی و اختصاصی چیست؟
لیست کلیه پروژه ها قابل انجام به چه نحوی توسط پیمانکاران قابل رویت می باشد ؟
نظارت بر نحوه انجام پروژه های ابلاغ شده به پیمانکاران چگونه می باشد؟
نحوه انجام و نظارت توسط ناظرین و پیمانکاران به چه نحوی می باشد ؟
تحویل و تحول در یک پروژه به چه نحوی صورت پذیرفته است ؟
صورت برداری در پروژه های ابلاغی به پیمانکاران به چه نحوی در این سامانه صورت می پذیرد ؟
بانک اطلاعاتی پیمانکاران به چه نحوی قابل دسترسی می باشد ؟
ثبت نام در سامانه بانک اطلاعاتی پیمانکاران چگونه می باشد ؟
مراحل ثبت نام اطلاعات مربوط به پیمانکاران به چه نحو می باشد ؟
در صورتی که مدارک پیمانکاران در هر مرحله ای ناقص باشد آیا اطلاعات قبلی قابل ذخیره می باشد ؟
بعد از اینکه اطلاعات در سامانه با نک اطلاعاتی پیمانکاران و تولید کنندگان ثبت گردید نتیجه بررسی چگونه به پیمانکاران ارسال می گردد؟
برای احداث نیروگاه خورشیدی چه مواردی نیاز است؟
چطور می توانم مجوز نیروگاه خورشیدی خانگی دریافت کنم ؟
هزینه راه اندازی نیروگاه خورشیدی خانگی چقدر است ؟
آیا می توانم نیروگاه برق خورشیدی خانگی احداث کنم و علاوه بر فروش به اداره برق خودم هم از برق تولیدی استفاده کنم؟
دوره های آموزشی در شرکت توزیع بر مبنای چه معیارهایی انتخاب میشوند؟
چه نوع دوره هایی در شرکت توزیع برق برگزار میشود؟
دوره های آموزشی شغلی-تخصصی برای حوزه کارگری بیشتر شامل چه دوره هایی میشود؟
سوابق آموزشی پرسنل چگونه نگهداری میشود؟
آیا استاندارد خاصی برای برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی وجود دارد؟
آدرس کتابخانه شرکت توزیع برق چیست؟
جهت ارتقاء مدرک تحصیلی چه اقدامی باید صورت گیرد:
کنفرانس های معتبر شامل چه کنفرانس هایی می شود؟
برای مشاهده فهرست اولویت های تحقیقاتی باید به کجا مراجعه نمود؟
خودرو حمل بار به شبکه برخورد کرده و سیم ها پاره شده است. چه اقدامی باید انجام گیرد؟
افرادی اقدام به بریدن سیم های شبکه و قطع برق گردیده اند چیکار باید بکنم؟
بر اثر قطع و وصل متوالی برق تجهیزات برقی سوخته است چکاری میتوانم انجام دهم؟
فاصله سیم های شبکه برق تا ساختمان بسیار کم بوده و امکان برق گرفتگی وجود دارد
تیر برق داخل دیوار همسایه قرار گرفته است چیکار باید بکنم؟
پس از سرقت سیم های شبکه آسانسور کار نمیکند.
خودرو با تیر برق برخورد کرده و تیر بر روی خودرو سقوط کرده
راه های ارائه درخواست ، شکایت ، گزارش و ..... مربوط به شرکت توزیع برق قزوین چیست ؟
آیا می توان انشعاب برق را از مکانی به مکان دیگر انتقال داد؟
مراحل كارو مدارک لازم جهت تامین برق مصارف خانگی و تجاری چيست ؟
مراحل و مدارک لازم جهت موارد درب بسته مشترکین برق چیست ؟
مراحل و مدارک لازم جهت صدور صورتحساب برق المثنی چگونه است ؟
جهت انجام اصلاح انشعاب مشترکین چه مراحل ومداركي لازم است؟
جهت اصلاح صورتحساب برق مشترکين چه مدارکي لازم است؟
نحوه رسیدگی به شکایات و درخواست های مردمی چگونه است؟
نحوه رفع خاموشی در بخش روشنایی معابر چگونه است ؟
آیا می توان انشعاب برقی را از ملکي به ملک ديگر جابجا نمود؟
جهت وصل برق مشترکین مراحل كار و مدارک لازم چیست ؟
آخرین بروزرسانی: چهارشنبه 28 بهمن 01:27
پرینت از صفحه
طراحی سایت