شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در راستای انجام ماموریت سازمانی خود در جهت تامین برق مطمئن و اقتصادی، در راستای توسعه و رفاه جامعه تلاش می نماید و با اعتقاد به کیفیت خدمات، اهمیت رضایت مشتری، کرامت ارباب رجوع، حمایت از ابتکارات و خلاقیت ها در توسعه و بهره بردری تاسیسات برق و اتخاذ روش های مهندسی و فناوری جدید به منظور بهبود مستمر سیستم های توزیع برق و حفاظت از محیط زیست برای دستیابی به توسعه پایدار، ایجاد محیط کار ایمن، سالم و سبز فعالیت می کند. لذا بازدیدکنندگان محترم می توانند از طریق سامانه های تعبیه شده در پرتال از جمله ثبت و رهگیری شکایات، ارتباط با مدیرعامل، پیشنهادها و انتقادات، ارتباط با دفتر حراست، تالار بحث و گفتگو، درخواست ملاقات با مدیرعامل، گزارش مردمی و سایر سامانه های مرتبط، ما را از نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود آگاه سازند. همچنین زمینه دریافت پیام مخاطبین از طریق پست الکترونیکی info[at]qazvin-ed.co.ir و پاسخگویی به آنها ایجاد شده است.
این شرکت کلیه بخشنامه ها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی و ... را از طریق درگاه الکترونیک خود جهت اطلاع و استفاده در دسترس عموم قرار داده است.
دانلود فایل راهبرد مشارکت