برنامه ریزی به منظور ارتباط موثر با مقامات استانی و ملی، نظارت بر ارتباطات با ادارات و رسانه ها و روابط عمومی توانیر، نظارت بر برنامه های تبلیغاتی، نشریات، نظرسنجی ها، تکریم ارباب رجوع، تهیه و تنظیم نطق ها و مصاحبه های مدیرعامل، تحقق خط مشی ها و سیاستهای تبلیغاتی وزارت نیرو، مدیریت بر فرایند اخبار واطلاعات، تنظیم و انتشار بولتن و نشریه های موردنیاز برگزاری نمایشگاهها، سمینارها، جشنها و مراسم های مختلف، تلاش در جهت افزایش رضایت ارباب رجوع و كاهش شكایات، اجرای برنامه ها و فعالیتهای طرح تكریم ارباب رجوع، اطلاع رسانی داخلی و خارجی شركت در تمامی زمینه ها، سنجش نظرمشتریان و ذینفعان شركت